Animacja obiekt贸w露
Animacje mo偶na pod艂膮cza膰 do narysowanych na ekranie obiekt贸w prostych. Dodaj obiekt Prostok膮t z panelu Przybornik.
Zaznacz narysowany obiekt i naci艣nij menu ANIMACJE aby otworzy膰 panel Animacji.
Rozwi艅 List臋 animacji naciskaj膮c na > (sktrza艂ka) opcj臋 KOLOR po czym zaznacz KOLOR WYPE艁NIENIA.
W sekcji USTAWIENIA G艁脫WNE naci艣nij przycisk WYBIERZ po czym w nowym oknie wybierz TAG z listy zatwierdzaj膮c naci艣ni臋ciem przycisku Wybierz TAG. (Je艣li w oknie nie ma 偶adnych TAG**贸w kliknij Utw贸rz i post臋puj zgodnie z wytycznymi z Tworzenie zmiennych) W przyk艂adzie poni偶ej wybrana zosta艂a zmienna dwustanowa (Format: **BINARNY)
W sekcji USTAWIENIA TABELI naci艣nij przycisk DOK艁ADNIE po czym naci艣nij DODAJ. W oknie Edycja wiersza wprowad藕 warto艣膰 0 (wy艂膮czony) dla WEJ艢CIE natomiast w sekcji WYJ艢CIE wybierz kolor jaki b臋dzie pokazywany dla warto艣ci 0 (wy艂膮czony). Zatwierd藕 wyb贸r przyciskiem ZAAKCEPTUJ ZMIANY.
Na li艣cie pojawi si臋 wiersz z konfiguracj膮 Warto艣ci wej艣ciowej 0. Ponownie naci艣nij przycisk DODAJ i ponownie uzupe艂nij pola dla warto艣ci 1 (zamkni臋ty).
Aby zapisa膰 konfiguracj臋 animacji naci艣nij czerwony przycisk ZAAKCEPTUJ. Przejd藕 do trybu URUCHOM aby zobaczy膰 efekt animacji.
W tryb URUCHOM mo偶na przej艣膰 naciskaj膮c przycisk PLAY ponad menu paneli
naci艣nij STOP aby wr贸ci膰 do trybu projektowego
Lista animacji zawiera wszystkie mo偶liwe opcje zmiany wygl膮du obiekt贸w i nie jest filtrowana wzgl臋dem typu obiektu co za tym idzie animacja tekstu dla obiektu graficznego nie b臋dzie wykonywana.







